HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

Assalamualaikum wbt! *jawab2 salam!*
Waalaikumussalam wbt :D

haaaaaaa..punya menangeh xnangeh nya nana stress mndapat panggilan ke PLKN ni..akhirnya nana berjaya hadapi smuaaaa..huhuhuhu! berbelah bagi nak tggai tmpat keja tggai family..tpi xpa..pada msa yg sama nana mmg perlukan masa utk muhasabah diri..perghhh mcm dipanggil pi ke tanah suci plak nak menenangkan diri..pdahal di sebalik pulau jer pun..huhu!

dengan takutnya..nana nak kena duk ngn budak2 baya rabiah umur 18..dgn kawan2 nana perli nana dah tua2 bru nak pi PLKN,xsambung blajar..see betapa malu and trlalu pedulinya aku bila depa mengata pasal aku..adehhh..abaikan nana abaikan! >.<

apa apa pun,,terima kasih banyak2 PLKN sbb brjaya bukak mata nana,bukak minda nana utk jadi anak muda yg lebih cemerlang gemilang dan terbilang..*ce wahhhh*
berjumpa plak dgn cikgu2 yg memahami keadaan nana..family charlie yg pening2 kan kepala perangai nya..dgn budak2 lain pon pelik2 perangai nakal depa..haaaa..banyakk..banyakk sangat nana blajar dripda depa..nak tau kisah nana sepanjang 2 bulan 23 hari kat sana?? bacalah kat sini ::

salam-perkenalan-plkn
its-plkn
charlie 
cinta-plkn
photo album by nana  ITS PLKN
photo albums by cikgu shidee - Roshidi Hashim
1. Kelas Modul kenegaraan
2. pillihan raya
3. khidmat komuniti
4. riadah
5. malam citra puisi
6. kempen tanam bunga-briged PLKN
 video part 1 by - cikgu ridwan #Charlie family
video part 2 by - cikgu mohd ridwan K3S11T2014 PLKN White Resort

xsampai 200orang pelatih pun kali ni.. #PLKNWhiteResort  #K3S11T2014 ✌

antara cikgu2 PLKN yg berdiri :: cikgu alam(spect) cikgu acrbar..depan sikit tu cikgu shidee cikgu shahril(topi) cikgu ridwan(merah) cikgu alif bam2 cikgu yusli cikgu nurul cikgu mieza cikgu anna cikgu akma cikgu wan dan suami kot..yg duduk tu purple cikgu lee & cikgu rash

dengan budak2 DELTA..nana ter interframe sbb nak ambek gambar skali ngn encik rosli..hee~

MEET US..CHARLIE FAMILY!!




#kOMPENI CHARLIE
#KOMPENI KEDUA TERBAIK
#JUARA SSP
#JUARA WIRAJAYA MALAM (EXPLORACE)
#WIRAWATI JUARA KESELURUHAN KARNIVAL SUKAN (BOLA JARING,ROAD-RELAY)
#WIRA NAIB JUARA KESELURUHAN KARNIVAL SUKAN (BOLA TAMPAR,FUTSAL,SEPAK TAKRAW,ROAD-RELAY)

opssss..ketua wira & ketua keseluruhan & ketua wirawati take a selfie :P


me with them..
*they cant act like 20, but i can be like 18 ..



|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram