HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

Assalamualaikum wbt..

ehh dah february la..cepat nyamasa berlalu..tiba2 rasa x sedar plak..haha

maknanya hampir dua kali gaji dah la nana pon bekerja..hehe..tu pon x masyuk2 lgi..kerja boros jaa..ranap aku >.< ada la plan2 prbelanjaan nana,wishlist nana..jgn la pikir bukan2..jgn salah anggap..hmmm..

Alhamdulillah la buat masa skrg semua okay..kerja smua okayy..walopon memenatkan..dah ada asyu kerja ngn nana skali..hee~ boleh plak kami dua mrepek kat sana..mak tau prngai aku camna kat sana naya jaa..asyu main report2 plak..aigo~ report sikit2 ja la,orang duk usik2..itu prkara biasa kan..hee!

kat sana ehh..haha..tiap kali pikir aeon ja aku nak trgelak lahh..entah knapa..ni semua budak2 punya kerja lah..kan segroup wechat ngn syafiq,aiman,sazli,pali..depa ni duk sembang depa jaa..camna nana sesat dlm tu pon xtau..tpi depa leh trima lah kewujudan nana dlm group tu kot..hoho..spam ja depa ni..haihhh..depa ni okayy,sporting..lawak..juahh..haha..xpasal2 aku pon kena >.<
ada lah,,rahsia antara kami..kan kan kan..perghhhh! lagi2 ngn nana laa..rahsia nana,kalo tau kat sekalian makhluk,mmg malu kaww baqq hgg..mcm nak duk bwah tempurung jaa..haha.
rahsia apa?? err..adalahhhh :P

alaahhhh,,benda biasa ja la..pi mana2,duk mana2,setiap destinasi tu mesti ada ceritacinta kisah hidup ka pa ka kannn..heee~ paham dakkk?? haha..pi dngar lagu ainan tasneem dah la..aku suka dia..haaa,tu jeaa..benda kecik ja pon..kann kannn..hoho..alaa bab2 suka menyuka ni kan sementara jerr..further, i  know im not his type miss.right, so hanya mampu suka diam2 jeaa..haha..berdiary dah nana sejak kerja kat aeon..duk usung buku pimai2..lama xberblog kan..berdiary je la..kuikui

btw,result STPM 3 baru2 ni..Alhamdulillah memuaskan..walopon bagi kami,form 6 melihat kpd pointer amatlah rendah,kami tgok gred jeaa rasa cukup puas hati..hee! tpi pointer kseluruhan tu mmg penting la..hm masih xpaham dgn sistem pmarkahan STPM ni..result keseluruhan bulan 3 kot..so mampu redha jer lah..aku tau apa aku buat..aku tau mana salah aku..aku tau mana kurangnya aku..aku tau apa lemah aku..so,,nak menyesal pon xdak gunaa..nana mampu berserah sgala2 nya.. :')
rindu PENANG FREE SCHOOL!!!! aritu pi skolah sat nak ckap ngn cikgu2 mua pas result,jumpa depa sat jaa..sbb nana kerja..tpi Alhamdulillah nana msih ada kesempatan tu nak jumpa kawan2,cikgu2,juniors,siap bergambar lagi..hehe..rasa untung sangat2 bila ada lagi manusia2 yg sayangkan kita,ingat pada kita..hehe..bukan apa,,entah..nana rasa nana kerdil jaa..tpi PFS buat nana rasa mcm im not just an ordinary..lol..nana ada bakat sikit,terbukti nana bukan lemah camna ka pa kan..hoho..bayangkan aritu nana tgah kerja,ada customer makcik ni tegur nana 'ehh awak kan yg berlakon drama kat skola,romeo and juliet tu ehh'' nana trkejut gilaaaa..boleh ada org ingat sampai mcmtu..hahaha! time brlakon tu nana dah la make up tebai..ni time nana kerja baru lpas solat basuh muka gelap mua ckup,depa boleh cam..lawakk,,hehe..bukan nak bangga laa,,nana rasa mcm nana hargai depa yg ingat nana..Ya Allah SWT sampai mcmtu orang boleh ingat kat aku..dgn juniors yg masih sporting boleh sembang melawak,accept nana seadanya..mmg bersyukur sangat2 nana diterima macam tu..weehh kalo dulu orang dengar nama PENANG FREE SCHOOL,,woaa skolah laki,,skolah sukan,,skolah budak pandai..most of the girls mmg pulon ahh dgn boys kat sana..hoho fact okay! and i never thought yang i boleh sesat kat sana,akn sampai sana hanya sbb STPM ja..jumpa dgn kawan2 yg xkenai,cikgu2 yg garang,juniors yg sombong pada awal sangkaan aku..last2 depa lah family aku..haha..mmg rindu and sayang sangat2! thanks alot to them!! nana ada link special da utk PFS kan..thanks for visit :'D

 with TUNKU PUTRA boys,they are aweosome! ryan, imran, bob, nana, haziq, danial..
photographer, muhammad damanhoori :)
 with our lovely teacher of Tunku Putra, Cikgu Azmila :*

 our lovely father at PFS,.cikgu Bm aka cikgu Disiplin..hehhe
nana, atyra, amirah, syilla, miza, aida, fatin, Cikgu Hanif

 lepaking with teachers..
miza, amirah, nana, atyra, syilla
cikgu azmila, cikgu noor aini..

 dah mcm model plak..hehe
dgn cikgu kelab pengguna & rukun negara
amirah, miza, cikgu noor aini, syilla, athira

PENANG FREE SCHOOL <3

currently fall in love,ma

|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram