HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

halo halo people :D
how are you?? im fine..thankyou..hehe

yeahh..akhirnya tamat lah sudah sukan di Penang Free School..hehe..maknanya tiada lah aktiviti sukan untuk nana..lari ka lompat ka kawad ka apa2 laa..nak abeh skolah dah..haha..
hey me in TUNKU PUTRA oke :D
sukan tahun ni penat penat sangat sangatt!! huhu..ha laa..kami upper six semua kena buat kerja sendiri..Salam takziah kpd cikgu rumah sukan kami,cikgu Norazmila yg baru ja kehilangan suaminya bberapa hari sebelum kami sukan..mmg agak terkejut dan payah utk kami semua nak terima ni..tak sangka..kami semua punya la excited duk plan utk hari sukan dgn cikgu,bincang,sembang,plan,gelak mesra..tapi semua tu takdir..kami tetap berusaha utk berjaya! kami handle makan,khemah kami hias,duit ayuni pegang,segala decoration pun last minit..cikgu harfizi pun tolong jugak..habeh duit mcmtu ja demi TUNKU PUTRA..utk hias khemah umah sukan & kawad kaki..untuk para atlit,kami arap takdak masalah malah kami lebih brsemangat..

Alhamdulillah,adik2 Tunku Putra semua mmg bersemangat gyla tahap punyaa..dah dididik utk jadi atlit yg baik..
yg aku kenal pun mcam aiman,hakim,haziq form2,aizat,haziq form3,bob,mohammad,imran,ryan,aminul...adik2 form1,2,3,4,5..geng2 form 6 kami pun aku,ayuni,isabelle,natasha,amirul,kishok..haaa..aku ingat xnak la aktif sngat..tapi,sukan punya pasal..haha..dngar cita TP mmg xpower dulu..ahhh! peduli hape aku..aku nak brsukan jgak,cuba yg terbaik..tapi mana lah tahu..ada jugak kawan2 lain yg brbakat dlm sukan..diorg pun buat yg terbaik,naikkan nama TP..sumpah bangga gyla dgn diorg..adik2 sanggup lari,masuk tu masuk ni..minum air garam apa la ckgu bagi,smpai2-3 botol..rilek ja diorg minum..aku sorg ja minum nak trmuntah balik..huhu >.<

ni pun lagi satu family besar aku kat PFS..
1st.family 6R2
2nd.family 6A2
3rd.family Romeo & Juliet
4th.family TUnku Putra
5th.family rapid maybe?? haha

great moments with the boys of frees and all girlfirends at the PFS! lagi beberapa bulan ja..ouuu tak sanggup plak aku nak tggal kan PFS..haha..wat teruk..utk kali ni jala kami bole bermesra..tahun depan,mungkin dah x contact,dah lupa,dah xmesra?? who knows?? so..never let the memories fade away :')





Tunku Putra mencipta sejarah tahun 2013 di Penang Frees School
1st. Johan Sukan Tara
2nd. Johan Merentas Desa
3rd. Johan Sukan Saringan
4th. Johan Sukan Old Frees Junior
5th. Johan Kejohanan Sukan Tahunan PFS ke 81

gempak kan?? haha..kami menang bukan sebab kami ramai ahli atau ramai atlit..kami menang sebab semangat dan sokongan! rumah sukan lain pun ada atlit apaa..cuma aktif semangat dan rela ke x jaa..alaa,,tengok form6 pun bole tau la..ada yg xpuas hati..kononnya nak buat rombakan next year! oyy halo??! sebelum ni pinhorn,wu lien teh yg menang tiap2 tahun tu xkata apa plak?? TP baru nak naik ja,orang dah dengki..entah apa2..aku tgah elok2 ja ambik gambar pointer smua..ada cikgu ni duk sembang dua,xpuaih ati sbb kami bnyak atlit..aku jerit ahh,mna bole..depa duk kata tak bole2,kena buat jugak, x aci la apa la..amboihh!! naseb arr..sapa suroh ampa xnak brsemangat utk umah sukan?! nak rombakan bagai! no wayyy!! kalo ada yg brani belot,aku benci dia selama2 nya!! huh =.=
last,jutaan tahniah dan jutaan terima kasih kpd TUNKU PUTRA!! u all mmg awesome sayangssssss :D
beraya dengan form 3 Tunku Putra, atas dari kiri :: nana , ija , danial , bob , haziq
bawah dari kanan :: nana , ija , faiz , izuan , ... , ... , ... *xtau nama...hehe

|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram