HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

assalamualaikum~

aku nak gambaq umah sukan Tunku Putra xdek2 lagi ni!! aishhhhh..oke,sambung..hoho..
skrang,kami sudah menyambut karnival sukan di PFS..awesome?? ermm..70% ja kott..hoho.. apa yg x best..aku pon xtau..haha..xbest sgt laa..da la aku demam x elok lagi..bengong2 ja mai sekolah pun..bengong! semangat nak pi sbb TP jaa..huhuhu.. mata aku xsure aku nampak apa..perlukan pimpinan..haha..actually nmpk tapi aku xpasti aku nampak apa..blurr u know..dah la hoki aku pi kata cricket..xka gelong tuu..huhu~ rumah sukan bnyak plak tu..kena pandang 3-4 kali nak make sure umah sukan apa tengah game.,damn nampak dumb sungguh aku..huhu..budak2 ostel xpsang lagu mcm game bola aritu..kalo x lagi awesome..semangat paa..haha..

pagi2 pi beratur mcm biasa laa..seriously mmg xtahan..dgn aku duk buat pelik  pakai cardigan mua..benda bkn sengaja..huhu..tengah duk syok tengok pentas ni,boleh plak mmber2 kerdil aku yg comel lote ni tegur,'jgn tenung lama2' .. hahahaha..mcm KGYSJ ! aishhhhh!! mana la aku nak prasan cikgu syamsul yusuf depan aku..aishhh..da frust menonggeng ni..ada ja depa pun suka cikgu tuu..huhuhu..Astagfirulahallazim!! cikgu tuu..sudah nana..kawal perasaang anda..hoho..ye lahh..suka je pun..xdak pa aihh..i know my limit,we are just joking :)

lepas dah x tentu hala apa la cikgu duk susun2 mua,,kami blah teroih..muahaha..first aku,zalifah ngn shafira..akak2 TP ni pi tgok volleyball..muahaha..haruslah~ kesian kat aminul ngn imran yg masuk secara terpaksa..bahahaha~menang xmenang xkisah,janji masuk semi..huhu..game dgn WLT kot,menang da,layak ke semi..muahahaha..Alhamdulillah..aku pon xtau main game ni..hehe..xpa la..janji menang..wakaka..congrats2 :3

pastu pi padang teroih laa..da rugby,football and hoki..nak tgok hoki,tpi mcm x best jaa..tpi demi TP,pi tgok jgak lahh..haha..menang ka x,xtau plak..yg tau,kalah da dgn WLT..ha laa..WLT ada player hoki..choyy..hentam saja laa..dah tu duk tgah2 padang terus tgok rugby..first game TP vs ngn hamilton kott..mcm bangang gilaaa..siottttttttt!! game ni paling aku xpuaih ati!! eeeeeeeeeeeee!! duk nampak TP msuk padang.aku pun duduk teroih la nak tgok..ngn hamilton plak tu..yg aku xpuaih atinya budak2 TP haluih siottt!! hamilton upper form mua ckup!! GTIYDTY eeeeee!! dah main sparuh masa,baru nmpak upper form from TP masuk pdang?? watta fishhh??!! 1st asa woooo..tudiaa..abang2 baru masukk..semua org pun trkejut..aku pon puaih ati laa..tpi whats the point??!! oyy da sparuh masa kena 2-0 kot?? bengong gylaa..bara akuuu!! duk wat mana mai ja depa ni!! eeeee..depa msuk tu jadi sengit teroih laa..dengan nattha,amirul,faiz,geng2 depa la aku mana kenai..xdak terus sapa score..TP kalah mcmtu ja..eeeeeeeeeee!! buta2 jaa..sedih kottt!! kecewa ygtu jaaa!! eeeeeeeee..xpuaih atiiiii!! tpi bole buat apa..huhu..tapi tgok rugby,agak menakutkan..main tarik2,tindih2 mua cukup..uiyoo..mcm gadoo oo..bahaya2..hahahaha..ok stop >.<

dah dari tu,saat ditunggu2,,kami pi tgok bola..weeeeeeeeeeeee~~ TP menang tu menang..asalkan lpas game ja mesti aku tnya mnang ka  kalah..haha..kalah kalo,saja arrr..player bola bnyak..grrr..tapi kalah jugak dgn pinhorn utk ke final..cisss!! why pinhorn??! aiyooo..dah la duk dgn amirah,bole pekak aku..hahaha..awesome la,,jarang nak jumpa kan kawan2 yg segila dgn kita..hoho..dah la aku duk pi mai pi  mai padang tu pon blur ja tgok kiri kanan..bola merata2..sekali kena free ja kalo bole terlentang aku depan tuu..hampir la kena..cantik ja bola tu mai atas kepala aku..aku duk trkenyit2 lagi agak2 brapa degree bola ni nak jatuh dan brapa degree aku perlu mengelak..aiyooo!! xamai pun budak2 ppuan yg pi tgok bola..so kena behave tpi xsemua paham..haishh..apa bole buat..sabor ja laa..

status amirah :: bnda awesome yg brlaku hari nih ---> 1st , hamilton brjaya mnjaringkan gol sendiri , thniah Zarith ! 2nd , keeper pinhorn melatah bila bola yg ditgkp trlepas dr tgn.. 3rd , Thiru merempuh tiang gol dgn klajuan 180 km/j namun tidak brjaya mnghasilkan gol xD hahahaha..

 1st tme tgk rugby live td kt pdg sekolah.. wuuu.. mnakutkan ! penuh aksi2 ganas.. guling2 , tarik2.. pinhorn kalah :/ then bola sepak pulak td final lawan dgn cheeseman kalah 2-0 *penat myorak ja* hmm.. catur pinhorn num 2.. nwy , congrats lahh smuaaaa ! ! mmg hari nih p sekolah smata-mata utk sorak (Y) -_-

yg hat keeper melatah tu xboleh blahh..hahahaha..serr gyla baq hggg..aku pun trkejut dgar sora laki melatah sbb bola msuk gol..pastu yg lain  mua gelak keeper mlatah..hahahaha!! oh mak hg ka oh meletop..apa entah..mcm bodo jaa..aku ngn amirah bole gelak non stop..adoyyy!! haha..kalo tringat balik mmg lawak laa..haha..yg amirah ni pun satu..dia bole mnjerit2 sound dekat budak2 pinhorn main bola,final la katakan..yg budak2 ni pun half tension da agaknya..haha! kalah jugak,dgn cheeseman,2-0 disebabkan kata orang,player footbal ramai dlm cheeseman..bahahaha..pastu kalo duk diam2 tgok bola xpaa..tpi ni ada ja sora nak buh aku..xpuaih dgn sukan tara aritu..aishhh..aku kalo mngamuk,mcm2 benda aku baling kang..grrrr..sapa da kena tu,,tau2 la..hoho..

aku suka TP okeee..first msuk PFS mmg aku tringin nak umah sukan kaler oren ni sbb lawa and nmpak unik..tpi depa kata xpower..foine foine xkisah pun..but last year sukan tahunan kami no 2 ok!! this year uppp sikit..merentas desa,sukan tara pulun kat TP..bahahaha..tinggal karnival sukan and sukan tahunan jaa..huhu..yg lower 6,we are welcoming you..ouh berani2 korang masuk form6 ehh?? muahaha..pandai2 la hidup (Y) yg lower 6 msuk TP nnti,mau buat prngai leklok sikit..kami da penat2 nak menang ni tau..huhu.. whatt?? lower 6 nak masuk PFS?? sapa sapa?? hahaha..haaa..hmm..errr..emmm..k~
ada la junior ni nak msuk form 6,tnya aku..PFS ka sg.ara best?? and of course i choose PENANG FREE SCHOOL


aku pun dah xlama ja kat PFS tu..lgi sbulan abeh da sem2..sem3 bulan 6 smpai bulan 11..oke..u know what will happen next..and i hate 'bye' :'D
perasaan saya trhadap frees,only tweet :: 1.kadang2 aku pelik dgn frees ni..bila jumpa malu,segan,sombong,jumpa pun jarang..bila balik online..nahh..sembang..suruh tidoq pun xmau..=.=
2.bangang frees ni tapi cute..haihhh
3.saya xnak ada musuh di penang free..mereka amat lah awesome :(
4.adik2 kalo nak cari bf,pfs ada calon trbaik..aktif pun aktif,pndai pun pndai,comei2 pun comei,nakal pun nakal..muahaha..serius la :(
5. frees gyla2!!:D

sayang?? haha..of course..why?? the moments..they are part of me.. but what about them?? who am i to them?? haha..u should ask them by yourself..i answered mine.. (':



mana aku nak curi lagi gambar2 aku pun xtau..depa ni pun..photographer ja bnyak..tpi gambaq simpan dlm almari sendiri!! grrrr.. 


haaa..dapat pun gambar TunkuPutra nih!! duk mintak tanya xdapat kan..tengok2 papan tanda tdi x locked..aku apa lgi..kesempatan yg aku nanti2 kan..tangan npanjang teruih la aku! muhaha..nnti saye pi skolah,lekat balik noh..heee :3 <3


|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram