HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

no wonder they treated me like a boy..
no wonder i dont deserve to have a couple..
no wonder they called me a boyish..
because..i have a lot of boy-friends..

abah..nana nakal kat sini..abah tau x?? abah tau kan?? abahh..abah tau nana ganas kan?? pompuan x mcm pompuan..laki pon xmcm laki..nana rilek ja..kan kan? abah yg cakap kan??
abah..nana kat sini...kawan dgn budak2 laki..nana ingat kat abah..nana rindu kat adik2 nana..abah paham ka x ni??!!

boy-friends kat sini bukan kekasih hati!! tapi..kenalan,kawan lelaki yg ramai..
ramai kaa?? haha..perasan la nana..tolong lahh..sedar diri sikit..hmmm
u know what..hari ni..hari yg palik pelik dlm hidup aku dgn FREES..pelik sangat sangat..

harini..amirah,hanis,miza,vithya,nabiela,syilla..geng2 amirul smua xmai..so aku duk dgn nono,atiqa,athira,izatul time prhimpunan rehat smua..
pi2 perhimpunan tadi..tengok orang amai..FREES of cos..hulooo..rasa xsyok cmna xtau..asa malu gyla walopon xnampak orang..takot orang yg nampak kita..buat2 xkisah..duk la dlm KRS..aku,izatul,atiqa,shafirah..
dah abeh prhimpunan..masuk2 kelas tuu..aku buat pandai..pi keluaq tingkap tu,duk atas tembok luaq kelas tu nak kutip botol plastik utk dtimbang satgi rehat..budak2 kat bawah,nampak aku kat tembok luaq kelas tingkat 1!! semua trkejut tgok aku buat mcmtu..aku pon agak ketaq takot trgelincir,mmg innalillah la jwabnyaa..harap perkara ni xdak sapa yg tau =.=

lepastu rehat..setiap hari rabu waktu rehat senior,aku diarahkan brtugas utk memantau kerja2 kitar semula..budak2 hantar la paper,botol plastik,tin utk ditimbang..sapa paling bnyak,nnti menang la sempena dgn projek alam sekitar di sekolah..aku naib pengerusi kerja projek.sobss sobss
mula2 plan turun dgn atiqa..kluaq awai la nak makan awai..dah beli nasi ayam tu,cikgu terus panggil aku brtugas!! xsempat aku nak makan..atiqa syok pnya pelahap bakso!! huhuhu..aku wat kerja sorg2 ppuan la dgn cikgu teman2 sat..budak2 frees of cos la lagi amai..mak datokkkk..budak2 ni menggusikk..haihhhh..sabor ja laa..lawak..cutee..aku xleh kata paa >.<

atiqa da abeh mkan,dia mai tlong sat..last2 dia pi blik klas nak ambik brang dri kelas kami la kononnya kan..soooo..tinggal la aku sorg2 ppuan depan kantin tu,cikgu smua xdak..budak2 laki ja kiri kanan depan blakang..time rehat bhaiiiii..ramaiiii!! dah aku sorg2 tu xtau nak cover ayu ka,gedik ka buat2 pendiam ka gelak x cover ka..aku dgn style aku ja laa..blur teroih depan budak2 ni..aku nak tulis rekod brapa gram mua..budak2 form2-form5 bbrapa klas yg duk mai pon usik aduhhhh!! sabor ja laa..dlm duk buat keja tuu.hareyyyyyy..frees duk buat gylaaa..depa pasang radio time rehat plakkkkk!! radio biasa xpa..ni buat radio mix shuffle lagu remix mua cukup..speaker plak atas kepala kami..attraction mai arah kami teroihh..babi gylaaaaaa..xleh nak wat kerjaaaaa..asa trganggu!! budak2 mua bising la riuh lagu sempoi2 baqq hanggg..aku pon da dngaq lagu2 english remix2 shuffle tu smua aku nyanyi la skit mna yg aku tau,dah nak layan ka..pastu aku buat ja la style bodo2 aku goyang kiri kanan..xdek la trgedik2 nak lompat2 mcm kat disco..aku tau cara dah duk depan budak2 boys ni!!! adoyyyyy..cikgu pon baru mai nak tolongg..huloooo..atiqa tadi balik klas?? haa...lagi elokkk..xturun teroih teman akuu! aku buat keja sorang!! yg lain dgn xmai mua ckup!! cantik gylaaaaaaa..

dah la pening buat keja ngnn budak2 ni..nak baca timbang rekod bagai..depa duk mlawak..Ya Allah SWT..aku nak blah pon mmg xdak chance dahh..dah duk kalot2 buat kerja..cikgu blanja mineral water..xpa laa.dah duk buat2 kerja lagi,,budak2 form 5 ni duk usik nak bagi aku wafer roll free..ada sorg budak ni blanja..Ya Rabbi..aku xmintak punn..wafer tu ada atas kotak.aku nak kemas2 aku tnya la tu sapa pnya..budak2 ni pnya la glabah,,kata tu depa  pnya..xpa la aku bagi..last2 bagi kat aku 1 pek..adoyyy!! malu xmalu jgak laa..depa kata serius nak bagi,aku accept ja la..xnak ckap bnyak dahhh..yg lain2 frees bole plak usha atas bawah..hulooo..dpat kat ppuan2 lain..aku xtau la depa bangga ka mnyampah kaa..pastu ada jadi kes gado plak kat blakang skolah tdi..lagi riuhh!! aku masih kebengongan ~.~
im sexy and i know it..part paling xbole blah depa pasang lagu ni.satu kantin riuh trangkat bumbungggg!!! adoyyyyyyyyy!!

nasi ayam yg aku xmakan lagi tuu..pi bungkuih balik..balik makan kat kelas..huhuhu!! lapaqqqqqq!! bara kat depaa..aku crita pa jadi..bole plak depa jeles org blanja aku..herhhhh!!
duk dlm kelas tuu..sumpah boringg..orang baca buku..aku duk  kiri kanan lagi..depa duk mnyembang pa laa aku msuk xmsuk jaaa..haa..pikirkan naseb prjumpaan KRS plak blik nnti..dgn aku sorg ja ppuan yg nak pi...aiyoooooo!!
dah balik tuu..lepak2 sat kat pond..duk la dgn sorg budak form 1 nii..aihh..peramah ngat cekk oyyy..mai lagi sorg bdak form 3..ehemm ehemmm!! mmg aku yg duk kena buhhh..grrr..duk2 la sat..pastu fatin pun duk sat..si budak form 1 ni ckap bnyaakkkk..aiyooo!! pastu dia tnya aku,suka minum ayaq tin apa..aku ckap je la 100 plus..dan2 dia pun,okay sat nak pi beli!! oyyyyyyyyyy!! sapa suro beliiii??!! aihh pandai sungguh budak2 perangkap org2 tua skrg noh!! yg bdak form 3 ni blah daa..grrr!! bdak form 1 ni bising lapaq..nak  mkan mcd..last2 pi kantin beli ayaq tin aku2 skali dia nak blanja..kena sound teroih dgn budak ni,rezeki jgn ditolak!! errrr..see..rezeki plak arini org nak blanja jaa..Alhamdulillah.bukn nak ckap besar..entah laa..rezeki Allah SWT nak bgi plak kat aku arini..musykil..hmmm..

dah smpai time pjumpaan..guess what..1 girl,22 boys and 1 male teacher..eeeeeeeeeeeeeeee..awat la aku pi pjumpaan konon2 ada benda ptiing la kot pasal paintball ka paa..last2 nak kena kawad bagai..si pengerusi ni keja nak buh aku jgak..finee..duk ja la aku sorg2 kat blakang depa amai2 tu kawad sat..last2 cikgu panggil,dia suro aku duk ja sbb nmpak pelik bila aku sorg ja ppuan kat situ...hahahahhaaha!! Alhamdulillah..torsolamet jugek akuuu..wuuu wuuu~~ tengok ja la depa kawad dgn aku tak tahan gelak..adoyyy!! xD

tengok2 3.30[pm da cmtu nak hujan..huloo..lagi syokk..semua bgi alasan nak blah..haha..aku pon nak blah laa..janji dgn sorg ni kata nak balik skali..xpa laa..at least aku ada kwan nak naik bus..ada la dgn geng2 ni kan..aku kena perli lagi...eeeeeeeee!! awat la frees ni..aku da xtahan senyum duk depan laptop sorg2 ni..adoyyy!! kluaq2 skolah tuu..wowwww..amai xnaik bus lagi..ada la geng2 tu..hahaha..konon smalam aku asa xsyok ja xnaik bus skali dgn depa..nahhhhh..ambik habuan..apa maksud semua ni..duk tggu bus stop tuu..aku duk cover xnak gelak jaaaaa..nmpak dia,dia,dia dia brapa bnyak dia laa..alaaa..budak2 frees yg sporting2 pnya laa..asa malu plakk..entah laa..bus duk buat mai lmbat..hmm..duk la aku dgn frdaus aida fatin rusdie smua..bus da mai..semua berebut..hulooo..ramai serius ramai..aku da xsggup tggu..aku naik jgak..naik bus dgn mmber ni laa..ok la duk dgn diaa..mmg wajib la aku yg duk kena perli kan..pastu duk kena perli dgn agkatan budak2 ni..huloooo!! ada la depa duk cita psai fb..hareyyy akui xtahan gelak..malu kottt..toya laaa..aku dah xbole nak pikir ni satu hinaan ka keseronokan ka pa kaa...aihh..kesian pon kesian..mcm kena tempias x elok dri aaku jaa..hmmm..

entah laaa..dlm kekecewaan aku dgn frees tapi x semua laa..depa fun..boys..kebanyakan perempuan akn buat pngakuan kata brkawan dgn lelaki lebih selesa sbb depa xkan terasa hati,senang brtukar pndapat,depa lebih care..and yea aku pilih yg sama..tapi aku syang jgak geng2 ppuan aku yg lain!! aiyooo..just pandangan..bukan trhegeh2..tolonglah paham =.=
tapi..jadi tension teroih bila pikirkan 1 benda..mcm aku da rosakkan hidup someone..tapi xkan xleh settle?? aku nak settle leklok kot..benda senang ja aku mntak..tu blum kira kalo aku mati da ka belum..hmm Ya Allah SWT apa lagi ujian buat hamba Mu yang hina ni :(

*they told me..school life is the best..u must enjoy the every moments (':



|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram