HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

assalamualaikum,bonjours!!

haaaa..aku nak sambung crita pasal bola niii..huwaaaa..sedih doee..syok pun adaaa..sampai termimpi2 siotttt!! muahahaha..grrrr..okay2 stop it >.<

pada hari jumaat semalam..yeaa.semalam laa...planning nak gi tgok final bola antara  under 18 PFS vs SG.NIBONG..ada lgi pun under 15 PFS lawan MUNSHI..mmg rasa syokkkkkk gyla tenuk meroyan punya nak tgok game..sbb dapat jumpa dgn budak2 sg.nibong..tgok sg.nibong and pfs beraksi..walawehhhhh~
planning tu nak pi tgok dg ayuni and syilla ja laa..and guess what just 3 of us are girls from frees..ayuni xpa la,dia ada someone da nak tgok..haha!! and at the same time..aku rasa bersalah sangat2 sbb aku xtau nak sokong sg.nibong atau pfs??!!!

okay2..mcm ni critanyaa..alkisahh..pada hari jumaat itu..hehe~
aku bawak baju da nak salin.stayback smpai pkul 3 kot tggu game..ayuni ngn syilla plak xbwak baju..hee~ maaf babes..huhu..aku bwak baju frees la je punn! aiyoo..
duk ingat xdak geng nak tgok bola..alang2 depa pon nak tgok sama,leh stayback..kami 3 org ja la ppuan..ada la lgi sorg boy bole la duk dgn kami ka apa,xdak la pelik sngat kalo kmi pi tgok 3ppuan ja..huhu..imran jadi mangsa..hehehe..

dengan seronoknya kami pi la padang menuju ke arah under 18 pfs dan sg.nibong..Ya Allah SWT dupdapdupdap jantung xtau pasaipaa..nmpak la juniors mai support sg.nibong,,asa nak jumpa ja depa..tpi xtau nak ckap apa pun..segan pun segan..huhu..pastu budak2 frees lgi la amai..dgn budak2 ostel..aiyoo..kami pon pi ja la padang duk sblah tiang goal..xdek la apat dgn tiang gol tuu..hehe..kami duk atas kerusi plak tu..entah mmg da disediakan kot..hoho~
lpas tu kan,kat blakang tiang gol tu,ada la krusi batu..ada ja orang duk mai dduk tpi kena halau dgn refri..refri tu kerani pfs katanya..kami snyum2 ja laa..bangga sat kami xkena halau..haha..blakang2 kami sblah2 kami pon ada old frees mai tgok,bdak2 asrama..haaa..agak awkward la smua boys da xtrkira brapa tiba2 3 ppuan ja kat situ..alaaaa! ada jgak la ppuan yg mai duk bgi support kat skolah depa..mcm sg.nibong munshi muaa..kami gossip2 blakang laa..heee~

tau x aku pakai baju FREES..mulut duk kata sg.nibong..mmg duk nampak aku nak kena tendang dah..da game start,trsepak bola pun kalo nak mai kat arah kami 3 org,asyik aku ja yg kena attack!! bnyak kali tu xtau plak brapa yg pasti,sedap da la kena blakang aku..huhuhu..ala bola xkuat laa..aku ingat dia nak mai kat aku,dah aku lari kena jugak upanya..kena slow manja jaa..haha..serious la =.=
duk syok tengok game..mai dah pen HEM cikgu omar..dia lalu..ingatkan kot la dia nak halau kami duk jauh2 skit ka paa..hehe..mai2 dia tegur..''haa.ni sokong apa?? pfs ka sg.nibong?? kami tiga2 gelak ja la..depa duk jwab of cos pfs..aku ja kebengongan jawab kat cikgu,''cikguuuuu!! saya sokong dua2 cikguuuu??!! mcm mnaaaaa??!! '' huwaaa..frustatedd doee..aishhh..syilla duk tnya aku sokong apa..ayuni nak tndang aku da..hahaha..pastu jumpa dgn makcik sg.nibong..aku kenai la makcik ni,ada ank dia skolah sg.nibong main bola jgak that day..makcik tu kenai aku lgi upanya..hehe~ sembang2 la sat..dia pun tau aku dulu skolah sg.nibong skrg ambik form 6 kat pfs..teroih ja makcik tu tnya,''abes ni sokong apa??'' aku '' Ya Allah makcik..tu la xtau nak jwab apa dahh..yg mana msuk goal,sokong ja laa..hahahuhuhehe''  ouhmakgoattttt!! jantung mmg duk asa xsyok jeaa..aku bengong teroih sat jerit pfs sat jerit sg.nibong..sobss sobbss

duk tengok2 bola kan..kalih2 blakang kan..guess what??! sobirin turun padanggggg!! Ya Allah Ya Rabbi..syok kawwww!! peraknya aku xterkata!! haha..dia mai dgn sharil,his bff laa..Ya Rabbi,dlam post aku yg lepas duk ckap psal bola ckap psal cousin..nindiaa..mai dahh!! ni la sobirin..cousin rapat utk dulu2 laa..yg mana tau2 ja laa..hmm..Ya Allah SWT sumpah aku rindu kampung aku keluarga aku hidup aku dahulu!! T_T
budak2 mua usha pelikkkkk ja bila aku pi kat sobirin..adoyy..dia senior sg.nibong 2008 doe..tengokkk!! brapa tahun da,sanggup jgak turun padang..haaa..aku pon gatai2 ja la pi sua muka,,lama xjumpa..dia pon tnya2 psai aku..huhu..ikot dia jumpa bdak2 sg.nibong sat..huehue..

mmg abeh syok arr..time tu plak ayuni da blik..aku pi tggai syilla sorg2..oh girl im soooo sorry..aku xdpat kawal perasaang =.= huehue..orang rami kot kat padanggg..seriously mcm jom heboh daa..dgn ada duk pasang khemah for event pa laa..orang2 munshi,sg.nibong,pfs ex ex students..paling xtahan,budak2 ostel pi bukak speaker kat ostel depa tu..pasang laguu..lagu bola la pitbull la lagu raya pun ada..haha..mangkaq kan?? but awesome!!
dgn depa bwak hon2 apa ntah bunyi bising tuu..sg.nibong hon pfs hon munshi hon..pfs bwak kluaq gendang nasyid teroih..haha..

dah abeh2 game tu,aku pi la tgok sg.nibong sat..nak ucap tahniah smua,jmpa cikgu ramizan..sua la muka kang kata sombong plak,brlagak duk dgn pfs la pa laa..dah aku pi tu..bole plak depa halau2 akuuuu??! huwaaaa..sedihhhh!! asyrafi duk pasrah plak..aku pkai bju frees,xleh caya la pa laa.geng2 depa pon sama..uhuhu! sampai hati..aku pakai baju frees tpi duk sebut sg.nibong depa xcaya..sobs sobs!! and what a miracle again,,aku jumpa asip,syazwan,geng2 depa yg aku kenai,then amin..Ya Allah ni smua geng2 sg.nibong doe.geng2 kmpung,geng2 skolah..semua usha2 pelik ja pdahal niat aku baik jaaa..depa smua duk buat2 sombong,mcm xpenah duk skali muaa.bukan nak kira malu ka x,,i mean respect tu mau ada laa..yg mana tau2 tu tau2 laa..geng2 asip pun ada,mursheiq tu bdak BG diimport main utk sg.nibong..agk upset dgn asip duk buat2 xkenai mua ckup..grrrr..tpi ada la sembang2 jgakk..hmmm
jumpa syazwan..dia ni  poyoh skit..haha..bole plak dia kenai syilla..aku jadi org tgah satt..aiyoo =.=
dah la aku duk pi mai2..sempat lgi sparuh budak2 frees ni perli mcd la mcchicken la eskem laa..mak aiii..ada yg msuk ICU jgak kang >.<
ouh yaa..dgn cara aku semalam tu kalo sapa2 perasan,nmpak,tgok..adakah itu kegedikan? over kaa?? hmm..aku x mntak la nak hot ka apa,mcm depa ckap..Lillahi xnak..jgn salah tafsir aku..aku nak brkawan jgak :( hot hot hotak kau lahhh >.<

pastu syilla balik..aku kseorangan..duk dgn imran and geng ostel tuu..Ya Allah SWT..gila aku hanya budak2 yg duk sblah aku yg tauu..apa aku  meroyan pon xtau laa..haha..budak2 frees ni pon nak kena hempuk dgn aku agaknya..aku mntak belon panjang2 yg duk ketuk2 tuu..budak2 tu pi bagi tong gendang kat aku..mangkaq aihh..gyla xhot..abes smua duk usha aku.haha..malu gyla xtau laa..sabaq ja la yg harus pun..adoyyy!!
game da abeh..tgok game under 15..PFS vs MUNSHI..mak aii..ramai xtau nak habaq..padang duk main bola tu,dua2 side coach munshi duk jaga hingaq kat budak2 depa..buat amai pun ada..hahaha..apa bole buat..
and keseluruhan keputusannya.....


UNDER 18..PFS (2) VS SG.NIBONG (0)
UNDER 15..PFS (2) VS MUNSHI (1)

pfs dan sg.nibong masih stabil dgn kedudukan begitu sejak brapa kurun dah aku xtau..yg pasti,bertahun2 jgak laa..not bad what..bak kata arash,kalah bermaruah..huehue..aku plak yg kena buh berkali2..grrr..sampai terbawak2 mimpi kottt!! mimpi budak2 frees,bdak2 sg.nibong..cikgu norbaini penolong koko pon sampai da trcomment kat status aku yg aku update psal cikgu omar tgur aku..huhuhu..
SubhanAllah..suda2 la nana..huhu..
asa syok jeaa la tiga hari berturut2 ni duk tgok bola jeaaa..heeeeeee~ouh ya one more extra thing!! ada orang ingat aku pi tgok bola sbb tgok someone..and the someone is could be my boyfriend..wakk luuu..mana aku ada boy oyy..kesetiaan aku nak tgok sg.nibong and pfs jaa..semangat bola tiba2..haha..

UNDER 18 SUNGAI NIBONG
 


UNDER 18 PENANG FREE

UNDER 15 PENANG FREE

see..punya dekat x dekat kami duk kat sebelah..ni aku zoom 2 kali je ni =.=


huehue..ada jodoh kita berjumpa lagi (:

|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram