HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

assalamualaikum wbt..
hoyyyy hyeeeeeeeeeeeeeee..ya habibi ya maulana..makan nasi jgn lena..hoho~
dah lama kita x brjumpa kan?? sapa jea nak jumpa aku pun?? LOL..oke2..back to the topic..aku dah xtau nak update apa..bukan xtauu..mcm aku prnah aku ckap dulu..since ada twitter..smua crita post on the spot jeaa..muahaha..tpi xsemua laa..sperti yg sedia maklum,xsmua kita boleh crita scara publickan..jgn buka pekung di dada sndiri..huhu..kalo takat nak mntak nasihat,pngalaman,in sha Allah xdak hal pnyaa.. :D

apa dah aku duk merapu..okayy2!! bulan 3 ni,,semua sekolah mesti sibuk dgn aktiviti sukan..kan?? hehe..same goes to FREES..dah la merentas desa..bole plak skip day nak exam utk juniors..kesian gylaa..huihui..smggu kemudian..sukan tara plak..auwww..suka sangatttt!! dah setahun badan aku ni mengeras kann..hehe..

merentas desa aritu,15/3/2013..abah's birthdayyyy!! aku xlupa pon,cuma lambat wish jaa..heee~ alaaa,,adik da smpai kan salam dan wakilkan kami pagi2 tuu..huhu..
kami merentas desa kat Taman Belia.. *aku ckap topik xdak kna mngena kan..hahaha! *
..err..last pi Taman belia 25/10/2012..besday nadia last year..hehe..xpi tmn belia 5 bulan je pun,org duk pelik2 kan aku..area2 tnjung tu srupa mcm aku kluaq penang jaa..tmn belia laa..gurney laa..btu frggi laa..tnjung bunga laa..mmg jarang nak pi..hoho..then bila nak pi tmn belia,transport sndiri tuu..agk mmerahkan kpala otak laa..sapa nak antaq aku pagi2 pi sana dgn rapid xlalu kat sana..ingat nak pi dgn geng2 klas la,konvoi motor amai2..huhu..tpi ada msalah xdpt dielakkan..Alhamdulillah,shafirah klas 6A1 sudi nak tumpangkan..hehe..tumpangkan amirah rohaizat yg ngekk sekali :P

dah pi merentas desa tu,,asa syok jgak..seolah2 bole kenai FREES dgn lebih mndalam..aicecehh..bila berblog ni,asa rosak teroih BM aku xP
best doe!! lepak2..santai2..picnic..snapping2..muehehe..aku plak ahli PKM,prsatuan kbudayaan mlayu..kena lead senam aerobik utk frees..huloooo..malu xmalu gak laa..kami amai2 kan..huhu..tpi enjoy..FREES brsemangat senamrobik,mndapat smbutan laa..haha!

da smpai prmulaan larian..aku mcm xcnfident ja mnang..amai atlit lgi2 chinese..depa kan rajin jogg2 ni..huhu..tpi Alhamdulillah laa..dpat tmpat ke 16..dpat la medal,point utk rumah sukan ku TUNKU PUTRA okeeee...hehe..lupa plak nak prkenalkan..kami ada 8 umah sukan..ceyy,,''kami''..hehe..FREES laa..they are
CHEESEMAN, HARGREAVES, WU LIEN TEH, P.RAMLEE, SIRAJUDDIN, HAMILTON, PINHORN, and TUNKU PUTRA

haa..bnyak kan.omey2 jerr..huhu..dah merentas desa sejauh 4km for girls and 5km for boys..perghh..vibrate ja 1 badan..gara2 lama x exercise la ni..hoho..apa2 pon,TUNKU PUTRA brjaya kutip markah paling banyak and menjuarai sukan merentas desa!! yahoooooo!! yepiiiiiiiiiii!!

 pastu sukan tara plak..brlansung slama 2 hari brturut2..
1st day main lmpat tggi and larian 400mter..lmpat tggi mmg aku gian lama dah nak main.naseb lepas..kihkih..pastu larian 400mter..huloooo!! serr gylaaa..aku silap pi pecut awai2..last2 pancit..point xdpat..sobs sobss..tpi di akhir acra utk 1st day tuu,,TP brjaya jdi juaraa!! haha..utk 1hari tu la,,blum total point lgi utk next day..then the next day tu,kami main lompat jauh and larian 100mter..semua duk hasut2,,lompat jauh susa nak dpt pointer..aku pon mcm hmm..berserah ja la kan..tgok juniors pon ketot2 je..hee..tpi tu bukan pghalang utk kami brjaya okayyyy..juniors kami lompat ja,,smua lepas..nonstop pnya kami mnjerit kseronokan..haha..and FYI, TUNKU PUTRA lgi skali brjaya mnjuarai SUKAN TARA scara kseluruhan!! ALHAMDULILLAH!! mmg xsgka gylaaaaa..dah la time latihan prjmpaan smua attendance x full..x amai atlit punn..tpi who knows kan..rezeki TP kot tahun ni..hehe..dgn smngat ex-house captain sggup turun padang..juniors yg smngat sukan jgak,,omey2 jaa..haha..cikgu2 pon bgi duit,adiah,makan minum free ja kat kami..hehe..SYOK GYLA BAQ HANGGGG!!

dalam duk game ni,,bole plak ada umah sukan yg iri hati..wakakaka..take it easy..xserious pon laa..cuma gempar gempur dlm fb jaa..then duk lawan2..mcm paa jaa..haha..aku wakil TP,,mlwan pihak2 yg jeles tu iaitu kawan2 aku even amirah yg setia dgn PINHORN tu,,haha..kami mlawan mrendah diri jer..dgn fact oke..hehe..xnak la ckap besar plak.ada lgi pasni sukan tahunan,karnival sukan..haa..rumah2 lain masih ada peluang..kami masih menyokong semua dan x kenal apa itu musuh..wee heee~ <3

nak tau x..dlm aku duk brsukan..depa cakap aku mcm penguin =.=
aku xtau tu perli ka pujian,tpi rasa down ja aku dngar wlopon penguin itu amat mencomelkan..haha..lari mcm penguin laa..lompat jauh mcm penguin laa..oooo..bole tension aku.. >.<
abeh2 game tu,,aku xtau awat mood aku mai gylaa..dlm duk jalan2 dri hulu padang nak pi hilir padang,bole plak aku jalan sambil pijak2 kerabat 3 tilam lompat tggi yg trbentang kat pdang tuu..hehe..skali skala main tilam,susa nak dpat oke :P
dahtu bole plak aku kutip ice2 ketul pi baling kat TP members..ex house captain pon kena..muahaha..skali skala kan sronok2..mmg syok laa :P

pasni SUKAN TAHUNAN and KARNIVAL SUKAN..in sha Allah kalo juara lgi,main sirapp kott?? haha..wait and see! :D

morningggg!! we are hereee <3

team kelab kebudayaan melayu :D


FREES ARE READYYYYYY!! 
 we are the champion for merentas desa!! :D

 champion for sukan tara!! :D

T.U.N.K.U___P.U.T.R.A


 mungkin kita nampak semuanya ketika 
kita berada di atas..
tetapi tak semuanya kita perasan :)

|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram