HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

hmm..ingat x..dulu kalo..aku takot nak masuk form 6..aku mmg x ready..takot hilang kawan2..takot suasana baru..xdak kawan..and..after a few weeks..xdek la awkward..ada kwan2 yg aku kenal mcm aleen,rusdie..then dapat kenal thiru,girija,jessy..aku diam ja dlam kelas..kerja paling bruk aku buat ialah tido..seriusss!! mana punya habit aku ikot pon xtau laa..aku x brcampur mana2 geng..x biasa,xkenal..

tapi lama2 sikit..kenal la geng2 amirul,adila sembang2 dgn jaly,izuan,juwana,lydia,liyana,faizal..bila ada topik laa..aku bole la sembang dgn budak2 kelas aku,,semua brtegur sapa mcm biasa..nazrin,naim,mei chern,damian,kean gee..pastu sembang2 dgn geng2 pompuan,miza,tyra,tyqa,anis,mira,munirah,syilla..and aku asa aku boleh masuk dgn geng2 ppuan tadi..secara xsedar kan..heheh!!

senang crita skrangg..di Penang Free,,aku ada geng baruuu..Alhamdulillah..tu la yg senior2 pesan..lama2..da selesa,,ada la kawan..and they are MIZA , TYQA , TYRA , HANIS , MUNIRAH , AMIRAH , SYILLA , BIELA , NONO ..
maksud geng aku di sini bukan la nak brpuak2 ka apa..tapi yg rapat la da jadi 1 kepala mcmtu laa..aiyoo..

depa ni..gyla2..haha..gyla2 mcm mana?? entah laa..aritu diorang ajak pi karaoke..aku mmg x la nak pi..aku bwak ieja teman aku,,saja mmg nak kuar dgn dia pun..aku bwak ieja,,for the first time aku kuar dgn depa pon ieja cakap,,kawan2 hg sempoi la weyy..gyla2,,lawak..hahaha..
aku pon,,see..depa ni mmg gylaa..aku baru ja kenai depa tu pon kat kelas ja belum outing2 mcm ni..aku rasa sronok bila depa bole join dgn ieja..sporting..friendly..terbaikkk!!

haa..tengok laa..mcm aku ckap tdi..depa pi karok kan?? depa ni gyla2 punya karokk!! dalam kelas,,kami gelarkan geng kami RAMAI.FM..hahaha..1 aritu,,boring kaww kott..mana2 mmber akn volunteer pi beli mkanan kat kantin sbb kes kami ni malaih nak turun pi kantin yg brjarak tuuu! yg lain kat dlam kelas plak,,menyanyi2 la meriangkan hati..lagu apa pon buh jeaa..haha! yg x bole blah nyaa..lagu2 jiwang kott..lagu malay la of course..bila dgar depa nyanyi2 tuu..aku asa trsisih kejap sbb aku xpenah dgar lagu apa yg depa nyanyi..heheh~ brapa kurun pnya jiwang aku xtau la..tpi kalau lagu2 yg aku tau tu aku join memekak sama la..cuma lupa lirik ja..hikk hokk! duk dngar depa nyanyi2,,baru tringat balik lagu2 melayu dah lama aku x dngar..aku baru sedar..slama ni duk dngar lagu english and korea ja kan..huehue,sorry!

yg aku kenal depa.depa ni low profile..xnak la menunjuk2 kan diri..banyak brkongsi cerita...asa nak gossip,gossip la tapi xdak la nak pi canang 1 dunia..apa yg kami tau,,kami2 ja laa..kalo boleh masuk,,masuk..xbole masuk sudaa.dah tu perli2..cakap yg bukan2 tapi masuk akal laa,,kadang2 mrepek2 entah apa2 jeaa..haha..pendengar yg setia..sentiasa tolong,support kawan2,think positive,buat kerja betoi2 walopon mmg kadang2 main..haha..aku terharu skit sbb kali ni kawan aku mcm ramai sngat..always together2..insyaAllah brpanjangan..tapi aku x lupa kawan2 lama aku..
masing2 belajar kan..ada masa duk contact jgak,hang out.. :D

 AMIRAH ROHAIZAT
dia ni..hmm..gyla2..kalo brcakap..fuiyoo..haha! dia bnyak crita sal dia..aku pon tau.then dia pon tau hal aku..errrr~ kreatif sikit bab ayat mngayat..kami pggil dia ustazah..sbb dia ke arah itu laa.hehe..insyaAllah (:
 NUR ATHIRA 
dia ni..Ya Ampunn..cakap la pa pon kat dia..slagi bole sabaq,,sabaq ja laa..hahaha..dia ni gyla2 jugak..senget sikit,,tpi fun..aku gelarkan dia aritu,gyla2 bodo..haha..dia kelakar laa..semua orang pening..and yeaa..kami kuat perli dia..maafkan kami :P

 NUR ATIQA
dia ni..kak yongggg!! haha..rupa gangster doee! dia ni slamber jeaa..cool..dia ni la kuat brjiwang2 bagai..haha.. ada nmpak rupa dia yg agk ganas tu tapi ati ada lembut ma..muehehe..aihh,,akak kita ni bole jugak makeup2 okay..itulah prempuan!
sekasar mna pun kalo tgok dari luar,,dlm hati dia ttap seorang PEREMPUAN,okay?? (:

 NOOR HANIS
dia ni..paliing halusss..bak kata redzuan,,kerdil jadian..haha..kuranghajo! dia ni la paling2 halus dalam kalangan form 6..tapi comel..dia punya gyla2 tu orang x ksah sngat,,naseb kecik jaa..ouh haa..gelaran dia KECHIK..haha! suara dia pon halus jea,,mmg xleh pi dahh..haha!
dia pon da bnyak tolong aku..haihhh..sharing2..adik aku pon baru kenal dia,,adik aku pon kata dia ni gyla.. xDD

 NURMIZA
dia ni,,aku kenai lama dah sebenaqnya,,2010 time form4,,sbab kami kem jadi Fasi PPDa dulu.. tapi kenal2 mcmtu ja la..xsgka ada jodoh plak kat penang free! haha..skrang kami boleh la skepala,sjiwa..aicecey,,dia da la nasihat kami smua laa..she is genius..aku anggap dia inspirasi aku..tpi aku xla meniru dia ka pa,aku respect dia la..gituuu..bila jadi kes aku tu,,dia trustrang,she can be a good listener.yea,,aku pon asa brsalah berahsia kat dia pdahal kami da brkawan kan..so dlam hal aku tu,,dia ada la bgi kata2 semangat..
dia ada post kat FB,,and yeaa..aku agak trkial2 la.hmm..
:: unpredictable FEELING , from unpredictable GIRL ,
 to unpredictable GUY , in unpredictable MOMENT ..
 life is full of 'SUDDENLY' .. be strong , not wrong ♥ ::
kann?? dia bakal2 jdi pensyarah la kot ni..haha..thanks alot babe! <3

 SITI MUNIRAH
dia ni,,kalo tulis nama dia kat mana2 jea,,mau tulis penoh2..haihh..bagoih2..haha..dia ni pon gyla2 jgak..sendiri dgn hal sndiri..xnak ahh kecoh2,,publisiti murahan..haha..ceyy..aku dgn mmber2 aku bukak fb jea penoh notif sbb dia ni la,like ja keja..fb dia plak x ter-update kan..adoyyy! dia rapat dgn hanis la..haa..dlm geng kami ni yg besar ni ada la kapel msing2..haha..bila dia dgn hains jadi xtentu arah..dah la dua2 halus,,mcm budak2..gado pimai pimai..adoyy! layan xDD

 NABIELA SOBRI
bella..xdak bnyak crita aku nak describe diaa..dia pon hal masing2 jaa..kami jarang la nak duk skali..haha..dia pon baik,,gyla2..layan ja..

 SYAHIRAH aka NONO
haa..aku nana dia nono..baikk betoll..apsal nono entah..family dia pggil nama tu kott..haha..dia rapat dgn biela tadi laa..dia nie pon slamber badak dia jeaa..gangster2 bodo jeaa..xpeduli keadaan skeliling.haha..fun..

 ASYILLA ASLINDA
nak sebut nama pon payah..haiyoo..haha..haa..depa cakap kami mcm kembar..serupakah?? =.=
entah la depa ni mrepek2..syilla oke jaa..mcm budak2 jeaa,,ckap bnyak,chill,baikk..halus jgak mcm budak2 kat atas tadi..haha!


 GIRIJA PRIYA
okay..this indian girll..i pon taktau nak describe apa pasal diaa..genius,,baik,,pretty..haa..not bad what..aku duk sblah dia..kalo gelak je asyik tampar2 aku..perghhh..mangsa keadan betul..huhuhu!! alaa,,mmber2 kelas duk kacau usik,,aku pon tumpang gelak ja la..hohoho :P

 
THIRU VENGGEDES
aku pon confuse nak spell nama dia..kejap A kejap E,,hentam saja laa..haaa!! this mango! haha..macam2 ayat2 mrepek aku dgar..mango la lmao la..mango tu kinda stupid2 la tapi dia guna bahasa buah2 an plak,,lembut sikit kan..choyyy! haa,,dia pandai speak chinese..either kantonis or mandarin..blur2 ja la..dia happening,loghat dia cakap tu buat aku ketawa xdak pasal..hehehe!!
miss u mango!! :P


Alhamdulillah..kesimpulan cerita..semua ahli2 geng tadi amat lah ke-gyla2-an,ke-budak2-an,ter-creative-an..dah boleh kenal hati budi masing2..duk dngan depa ada ja topik..bahasa pon kadang ckap bahasa2 baru..al-maklum lah,budak kelas BM..muahaha..anak murid sapa laa.. :P
duk dgn depa baru tau,..sapa kawan..sapa lawan..sapa boleh prcaya..sapa x..hmmm..
most of them bnyak tolong aku and aku rasa masalah aku kecil ja sebenarnya kann..saja aku gatai prbesar crita..hmm..maaf laa..susa2 kan ampa,,ada serba yg x kena ka..tpi trima kasih sbb sudi dngar crita bodo2 aku,,tolong aku,,support aku..insyaAllah aku akn buat benda yg sama kat korang,takat yg aku mampu.aku akn jaga korang mcm kawan2 aku yg lain..tapi most of them ni dah berpunyaa!! buatpa aku susah2..aku sorang jea yg terkapal2..hahaha..its okay laa..x ambik ati..asalkan masing2 bahagia,InsyaAllah..

 ~MALAM GALA-KELAS BM~

 
              ~1st time hang out..kejap je pon..diorang nak pi karaoke,nana jalan2 ngn ieja-BJ~
~HARI KOKO-KAMI BERKAWADDDDD!~

~HARI ANUGRAH PELAJAR CEMERLANG~
kami jadi penghidang tetamu..tengok,,sikit pnya baik kami ni..ishh ishh.. 
bagoih bagoih :P

dalam kelas tumpangan kat form3..
1 week lagi nak STPM PENGGAL PERTAMA,,kami bole duk kumpul ramai2,main cap2 kelicap la,sam mekanik la,zero point la,radio karat la,tom tom bak laa..YA ALLAH YA RABBI..terasa balik kemeriahan tradisi melayu tuu..haa..kami semua masih mngamalkan tau..hoho~
terbaikkk!!

okayyy..sudah2 la tuu..bila aku nak pegang buku niiii!! asyik tangguh jeaa!! adoy adoyyy!!
sayang hampa wehh,,thanks alot..aku rasa x trbalas aku dgn jasa2 hampa..insyaAllah  mudah2 an kita akan jadi kawan yg terbaik,sntiasa bersama..always together okay!! 
lovelovelovelovelovelove
adios amigosss!!

|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram