HELLO PEEPS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

ermm..aku nak cita sal kelas aku..hmmm..
ouh well,,aku tngah belajar di Penang Free School..tau?? famous kah?? hahaha..
sekolah hebat la jgak tpi students dia mcm budak2 biasa gak,,ada gangster,nakal,,mgkin status keluarga la yg mmbezakan.

aku dikelaskan ke kelas 6R2.kelas apa ahh..aku pon xtau nak ckap cmna..kata diorg,art stream..
subjek wajib utk  kelas2 cmni ialah Pengajian Perniagaan,Ekonomi,Pengajian Am,MUET.
subjek2 pilihan plak Bahasa Melayu,Sejarah atau Literature dan aku telah memilih BM dan rata2 budak2 kelas aku semuanya aliran BM..muahaha..tpi BM ni xdak sastera..Bm ni cuma Bm biasa,,blajar psal sejarah2 dia mua la,,tatabahasa,karangan..mcm biasa2 ja la and lebih terperinci..tu yg memeningkan kepala otak tuu!! tpi x mngapa,,bak kata cikgu hanif,,dia sntiasa ada di sisi kami utk mmbantu..muahaha..dia la guru Bm kami..sapa kenai dia,untong la~ hahaha..
dia baik..kalau orang yg sekali pandang dia,,mgkin akan salah faham la..tpi bila dah kenai dia,seriously dia baik gilaaa..hee! kadang2 dlam kelas dia cakap merapu jaa..cakap ikot suka dia..haha! tapi kalo dia angin,,perghh..sabaq ja la dngaq bahasa kasar dia..hehe! alah bisa tegal biasa :P

waktu kelas BM aku duk berasingan.berasingan cmna?? entah la..aku duk brjarak dgn org.hee~ bukan paa.ntah la..aku masih asa aku xleh ngam gn depa.xleh nak mnyesuaikan diri lagi. kalau sembang2 sat,hal2 keja skolah bole la..ada la bbrapa mmbe klas prasan,,aku xbrcmpur sgat dgn budak ppuan..asyik smbang ngn laki ja.. ya ka? muahaha..entah..selesa kot..lelaki kan ikot suka dia ja..pompuan plak kna pikiaq 1000 kali nak ckap sal pa,malu2..kalo jenis yg cakap bnyak,,aku ok la..kalau jenis mcm aku gak,pndiam,malu2,,mmg aku pon xbrsuara sama la..huehuehue...

dalam kelas mmg aku sorg2 ahh..xdak geng sebelum ni..but then,,kehadiran 3 budak pompuan baru,iaitu Thiru,Jessy and Girija,,kami da jadi geng..hehe..bole sembang rancak,melawak..aku duk sebelah thiru.depan aku jessy and girija..belakang aku rusdie and faizal.kami sembang2 kami la..ok oooo..not bad..depa pandai brsembang,pandai buat lawak,,aku keja gelak ja..ngeee hee~ mmg best arr duk ngn depa..sblum ni aku duk ngn xuan,siew wei,rebecca..taon ni pon sama.haihhh~

tapi bru 3mggu,,kami da brtuka kelas..WTF!! baru tadi la kami tukar kelas..xtau la napa cikgu wat mcm tu.huhuh!! then students pon berebut la nak cari tempat..last2 aku trpisah dgn depa smua..girija duk ngn thiru kat depan.jessy duk dgn boys kat depan,blah lain..aku plak duk balakang skali,dgn geng2 amirul,adilah..aiyakkkk..ook tu ok,aku x kesah cuma xselesa la..so kena la biasakan diri plak..adoyy,,runtuh jiwa doe asa kesunyian balik..naseb ada depa2 tu bole la jgak mnyembang..aku nak duk ngn org lain pon,memilih..aku takot aku xngam..ye laa,aku cerewet lebih.hoho~ entah laa..try esok plak nak bincang2 tukar tmpat.huhuhu!

pastu balik skolah tadi,,aku plan nak pi Qb wat keja skolah sat..geng kak dayah pon nak pi qb sama,kak ekin la nak makan KFC katanya..duk discuss dlm bus tadi ajak redzuan,kak fizah,kak farhana pi..redzuan trgedik2 nak pi,janji makan free..haha hampeh betoi..tpi xpa la,,skali skala..aku ok ja lorr..dah duk otw,kami trlepas fazu plak..alang2 dayah duk msej dia,,aku ajak la skali..ye laa,,saja ajak mronda lepak2 qb plak..huahahaha..last mnit pnya plan,,smua glabah..adoyy! last2 fazu pon smpai..kami mkan KFC..astagfirullahalazim...gelak sampai ketat pipi2 aku asanya..apa la depa duk merapu aku pon xtau..lawak spontan bodo2 depa tu buat aku trgelak.ha'a..aku suka lawak2 yg mcmtu,,natural kan..hehe! kat kelas duk sad bagai brpisah 3/4 batu..blik skolah bole plak gelak2 dgn depa ni..tu la kan,,perasaan tu brsilih ganti..dlm duk gelak2 tadi pon,duk tahan gak,,takot esok berayaq mata plak.huhu! harap2 x la..tapi syok la,Alhamdulillah dapat masa yg mcmtu..heyy,,masa sekolah okay..mmg terbaik..susah nak dapat time2 mcm ni.lepak2 dgn depa pon teringat kat geng2 aku time lepak2 kat BJ lepas balik skolah la tuition la..merata2 pi..Mcd,Kfc,foodcourt,nasi kandar.muahahahaha..haihh.naughty2!! :P

 Girija and Jessy
nice and naughty! :D

 faizal poyo.. >.<

 rusdie smart ;D

 thiru and me
nice nice jor..tee hee :P


(: FAMILY IN PFS, 6 R 2 :)



got it from  facebook :P

|



Aku tak malu untuk luah apa yang aku rasa. Biar aku coret di sini sahaja sebagai pengganti bicara. #BukanKeranaAkuTakCinta. Assalamualaikum people ! Leave yours on my bigfoot thank you!

Entries About Links


Nurul Diyana

Create Your Badge Instagram